Çözüldü2.57K görüntülenmeLoraLora 20d
0

Hocam Merhabalar,

Enerji tasarrufu için loranın power saving , wake up , sleep modları gibi modlarında kullanım örneği yapar mısınız? Lora kullanan birçok arkadaşım bu konuda tecrübesiz ve yapamıyor. Bende denedim beceremedim yardımcı olursanız seviniriz.

Soru yeni cevaplara kapalıdır.
Mehmet Cevaplanan soru Haziran 15, 2021
1

Yunus video da donma sadece çektiği akımları gösterirken var. modları anlatırken bir donma görmedim. videonun başından izlersen detaylı anlattım. Göndericide tasarruf ancak usb stick ile lora modülün Power ayarlaması ile yapabilirsin. oda mesafeyi düşürür. Yani şöyle düşünmen lazım enerji tasarrufu veri gönderirken veya alırken yapılmıyor. Zaten LoRa modülleri en az enerji tüketecek şekilde tasarlanmış, özelliği bu. Modlar sadece bekleme sırasında lora modüllerini uykuya alıyor. yoksa veri gönderip aldığı sırada extra  bir şey yapmıyor.

Yunus Emre Mavi Yeni yorum gönderildi Haziran 29, 2021

Hocam transmitter tarafıda gönderim yapmazken bekleme modunda kalamıyor mu? Birde gönderim yaparken 130 mA lere kadar akım çekiyor bunuda kod kısmında sadece data değiştiğinde gönderim yapacak şekilde kodlarsam bi enerji tasarrufu sağlarım gibi geliyor. Ama göndermezken reciever kısmı gibi uyku modunda kalamıyor mu tam anlamadım.

3 cevaptan 1'ini inceliyorsun, tüm cevapları görmek için buraya tıklayın.
Whatsapp'tan Yaz
1
Ürün Danışmanı Burada!
fixaj.com Ürün Danışmanı
Merhaba,

Ben sadece "Satın Alma" konularında destek vermekteyim.

Kodlama yardımı, haberleşme hataları, bağlantı şemaları vb. konularla ilgili "Soru&Cevap" https://fixaj.com/sorucevap/ sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.